Пошуковий запит: (<.>A=Кудін А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Зінюк В. В. Інтерактивні діалоги з української мови для іноземців в PRODUCER МS [Електронний ресурс] / В. В. Зінюк, Т. М. Кудіна, А. П. Кудін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(2). - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(2)__15 Описано навчально-методичну розробку - інтерактивні діалоги з української мови для іноземців, виготовлені за допомогою продукту Microsoft Producer. Надана розробка сприяє багатогранному унаочненню мовного матеріалу (текст, прослуховування, управління) та суттєво покращує рівень лексичної компетентності слухачів.
|
2. |
Кархут В. Я. Самонавчаючий розв’язник задач з теоретичної механіки для студентів математичних спеціальностей педагогічних університетів [Електронний ресурс] / В. Я. Кархут, А. П. Кудін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(3). - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(3)__7
|
3. |
Андрощук О. С. Підвищення ефективності пізнавальної діяльності курсантів та слухачів за допомогою комп’ютерних технологій [Електронний ресурс] / О. С. Андрощук, А. М. Кудін, С. В. Тягай // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 2. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_2_3
|
4. |
Кудін А. П. Організація самостійної роботи в курсі "українська мова як іноземна" засобами інтернет-технологій [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, Т. М. Кудіна, Г. В. Жабєєв, В. В. Зінюк // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(2). - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2014_1(2)__30
|
5. |
Кудін А. П. Впровадження електронних систем навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова [Електронний ресурс] / А. П. Кудін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2014. - № 803. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2014_803_3 Розглянуто питання ефективності використання нових програмних продуктів та Інтернет-адаптованих технологій у традиційному навчальному процесі у вищій школі. Визначено основні педагогічні проблеми, що виникають на основних стадіях процесу навчання. Показано шляхи вирішення цих проблем за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій і програмних продуктів (Power Point, VBA, Virtual Dub, Microsoft Mouse Mischief, Camtasia Studio, Moodle, Apple Podcasting, Skype, ooVoo, Open meeting та ін.). Оцінено ефективність їх застосування у порівнянні з традиційними методами навчання.
|
6. |
Кудін А. П. Мультимедійний навчально-методичний комплекс з вивчення теоретичної механіки [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, В. Я. Кархут // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 15. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_15_8 Розроблено сучасне навчально-методичне забезпечення процесу викладання теоретичної механіки в педагогічних університетах на спеціальності "Математика" на базі інформаційно-комунікаційних технологій. В основі запропонованої методичної системи лежить мультимедійний навчально-методичний комплекс, виготовлений з Інтернет-адаптованих програмних продуктів. Описано методичні питання використання окремих елементів комплексу на різних стадіях навчального процесу.
|
7. |
Кудін А. Диференційний аналіз функцій хешування та блокових шифрів: узагальнений підхід [Електронний ресурс] / А. Кудін, Б. Коваленко // Безпека інформації. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bezin_2015_21_2_7 Зазначено, що методи диференційного криптоаналізу є потужними методами аналізу блокових шифрів. Для аналізу функцій хешування, зокрема функцій на базі фейстелевських несбалансованих схем, також використовуються схожі методи. Узагальнено диференційний криптоаналіз для функцій хешування, що базуються на несбалансованих схемах Фейстеля, та блокових шифрів на основі схем Фейстеля. Одержані результати доводять, що за подібності ідей диференційного аналізу блокових шифрів та функцій хешування, вони мають суттєві відмінності, завдяки яким, однаковим параметрам безпеки відповідають різні стійкості до атак з використанням диференційного аналізу для шифрів та функцій хешування. Надані результати також дозволяють виробляти додаткові обмеження на параметри безпеки при побудові нових функцій хешування.
|
8. |
Кудін А. Алгоритмічні аспекти пошуку прообразів хеш-функцій на прикладі MD5 [Електронний ресурс] / А. Кудін, Б. Коваленко // Захист інформації. - 2015. - Т. 17, № 3. - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zi_2015_17_3_5 Розглянуто аспекти застосування метода Аокі побудови прообразу функцій хешування, що базуються на схемі Меркла - Дамгарда (на прикладі функції MD5). На відміну від оригінального методу, де використовується декілька диференційних шляхів для побудови теоретичної атаки, увагу приділено побудові потужних множини диференційних шляхів високої ймовірності, без яких принципово неможливо будувати практичні атаки такого типу. Запропоновано одну з можливих схем побудови множини диференційних шляхів високої ймовірності для такої атаки та наведено оцінку складності побудови прообразу для скорочених версій функції хешування MD5. Одержані результати доводять теоретичну слабкість до атаки скороченого алгоритму хешування MD5, а також накладають додаткові обмеження на конструкції нових функцій хешування.
|
9. |
Володько І. В. Сучасні навчальні середовища в інтернеті: віртуальний інститут фізичного виховання і спорту [Електронний ресурс] / І. В. Володько, А. П. Кудін // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(1). - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(1)__29
|
10. |
Кудін А. П. Загальноуніверстетський проект "Електорнна педагогіка" [Електронний ресурс] / А. П. Кудін // Європейські педагогічні студії. - 2015. - Вип. 5-6. - С. 64-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epc_2015_5-6_9
|
11. |
Кудіна Т. Новітні технології у викладанні української мови як іноземної в мережевій мовній лабораторії [Електронний ресурс] / Т. Кудіна, А. Кудін // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. - 2014. - Вип. 10. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2014_10_5
|
12. |
Кудін А. Програмне забезпечення віртуального навчального середовища факультету [Електронний ресурс] / А. Кудін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2016. - № 853. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2016_853_3 Мета роботи - розроблення програмного забезпечення інтернет-адаптованого навчального середовища факультету університету. Розроблено концепцію віртуального навчального середовища (ВНС), основні положення якої такі: учасники і розробники, область застосування, розміщення, основні елементи ВНС. Функції підсистем ВНС реалізовано на базі програмних продуктів хмарних сервісів MS Microsoft, системи Moodle та програмних модулів власного виробництва. Відправною точкою розгортання ВНС є сайт факультету.
|
13. |
Кудін А. П. Програмне забезпечення та інтерактивні інформаційні системи [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, В. Я. Кархут, Т. М. Кудіна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 194-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_63
|
14. |
Кудін А. П. Використання електронних ресурсів у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, О. В. Тимошенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 143. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_143_14
|
15. |
Кудін А. П. Програмне забезпечення реальних фізичних лабораторних практикумів [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, А. О. Юрченко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2015. - Вип. 21. - С. 248-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2015_21_84
|
16. |
Кудін А. П. Програмне забезпечення організації навчання з математики і фізики в мережевому класі [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, О. М. Міненко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2017. - Вип. 23. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2017_23_19
|
17. |
Кудін А. П. Сценарії технології змішаного навчання математики в системі MOODLE [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, О. М. Міненко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_12 Розглянуто питання практичної реалізації технологій змішаного навчання ("blending learning") в інформаційній системі MOODLE на прикладі організації підготовчих курсів з математики. Головним елементом навчально-методичного забезпечення змішаного навчання визначено дидактичну картку, яка формує навчальну траєкторію учня під час різних форм вивчення - на "уроках-лекціях", "уроках-практичних заняттях" і під час "самостійного вивчення в позаурочний час". Створення дидактичної картки вимагає глибокого аналізу змісту навчального матеріалу і постійного моніторингу рівня залишкових знань у конкретній групі учнів по кожній темі. Сформульовано головні принципи її побудови: атомізація знань, розбиття та віднесення навчального матеріалу до різних форм вивчення з врахуванням складності навчального матеріалу та інформації про підготовленість учнів. Описано сценарії організації різних етапів навчального процесу з використанням модулів системи MOODLE: аудиторне on-line-викладання і навчальна діяльність навколо матеріалу, що виноситься на самостійне off-line вивчення. Показано, що запропоновані сценарії напрямлені на розв'язання різних педагогічних завдань: проведення уроку у формі бесіди, пропедевтичне навчання, унаочнення навчального матеріалу з використанням мультимедійних презентацій, повторне прослуховування записів аудиторних уроків, організація самопідготовки учнів між аудиторними уроками, відшукання "прогалин" у знаннях в усьому курсі "Математики" кожного учня. Наведено приклади технічних рішень поставлених завдань: "порізані" книги, SWF-формат документа, технологія "bring your device with you", YouTube Live. Головним в організації змішаного навчання є постійний оперативний автоматизований контроль за роботою учня над матеріалом, що може проводитись сервісами інформаційної системи MOODLE. Показано, що для віддаленого контролю найбільш ефективними є дві форми його проведення: Off-line віддалена оперативна перевірка самостійної роботи учня і on-line модульний зріз. Описано сценарії мережевого комп'ютерного тестування.
|
18. |
Талавіра Г. М. Відвід жорсткості підшпальної основи на ділянках перед штучними спорудами [Електронний ресурс] / Г. М. Талавіра, А. В. Кудін // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. - 2015. - Вип. 7. - С. 75–80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mttdp_2015_7_12
|
19. |
Кудін А. М. Технологія блокчейн: питання аналізу та синтезу [Електронний ресурс] / А. М. Кудін, Б. А. Коваленко, І. В. Швідченко // Кибернетика и системный анализ. - 2019. - Т. 55, № 3. - С. 164-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2019_55_3_19
|
20. |
Кудіна Т. Інфокомунікаційні технології у викладанні мов [Електронний ресурс] / Т. Кудіна, А. Кудін, В. Зінюк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2014. - № 1-4. - С. 102-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2014_1-4_12
|
| |